Flower Expo 

5 września (czwartek) godz. 15.15-17.30, sala C (I piętro)

WIEDZA DLA HANDLU

 

wstęp wolny po rejestracji

 

 1515-1630 Centrum ogrodnicze – jak sprzedawać lepiej?  zarządzanie ceną, marketing w miejscu sprzedaży  
 
Tomasz Szacoń, RetailPoland Consulting LTD
 
  Ekspert nowoczesnego handlu, specjalizujący się we wsparciu marek w handlu w sieciach, autor szkoleń i artykułów wyjaśniających specyfikę handlu w kanałach retail, wskaże, które praktyki i zachowania sieci handlowych warto wykorzystać w tradycyjnym kanale sprzedaży detalicznej w branży ogrodniczej. Skoncentruje się na zagadnieniach:  zarządzania ceną, marketingu w miejscu sprzedaży oraz tworzeniu i wykorzystywaniu społeczności sprzedaży. ekspert nowoczesnego handlu, specjalizuje się we wsparciu marek w handlu w sieciach, autor szkoleń i artykułów wyjaśniających specyfikę handlu w kanałach retail. Prowadzący wskaże,  które praktyki i zachowania sieci handlowych warto wykorzystać w tradycyjnym kanale sprzedaży detalicznej w branży ogrodniczej. Skoncentruje się na zagadnieniach:  zarządzania ceną, marketingu w miejscu sprzedaży oraz tworzeniu i wykorzystywaniu społeczności sprzedaży. 

"Konsument 2.0 jest dobrze zorientowany, roszczeniowy i wymagający. Oczekuje impulsów, które przekonają go do zakupu tu i teraz. Takim impulsem powinna być cena na półce. Niech nie będzie nudna i taka sama przez cały kwartał. Promocja, przecena są passe - poznaj samplowanie, bohatera i złoty podział - to techniki dzięki którym sami kupujemy podczas Black Friday” 
mówi Tomasz Szacoń.
   
 1630-1730 Media społecznościowe jako skuteczne narzędzie promocji kwiaciarni i centrum ogrodniczego
 
Łukasz Krytkowski, mistrz florystyki, architekt krajobrazu, trener biznesu. Właściciel firmy Zielony Kombinat
 
 

Wprowadzenie w świat mediów społecznościowych oraz przybliżenie mechanizmów promocji. Czy możemy porównywać media społecznościowe do centralnego rynku, miejsca gdzie wszyscy są widoczni ? Otaczają go przecież sklepy, których witrynami są strony na Facebooku czy Instagramie, tam jest również witryna Twojego zielonego biznesu. O tym, jak sprawić by przyciągała z daleka, by budziła piękne emocje i by przede wszystkim była Wasza, jedyna i niepowtarzalna, o tym wszystkim Łukasz Krytkowski opowie na seminarium.

   

 

 Organizatorzy:


zsp         apz 

 

 

 

 

DO GÓRY