Flower Expo 

Seminarium
Wiedza dla Handlu
CENTRÓW OGRODNICZYCH

Pierwszego dnia Wystawy dedykowanego profesjonalistom odbywa się 2-3-godzinne seminarium dotyczące prowadzenia centrów ogrodniczych i punktów sprzedaży roślin. Wśród poruszanych tematów obok uniwersalnych zagadnień dotyczących handlu jak np. rentowność firmy, zmiany konsumenckie czy obsługa klienta, poruszane są tematy specyficzne dla „zielonej branży” m.in. – ekspozycja, asortyment, jakość roślin, budowanie relacji – i to w kontekście rozwoju i podkreślenia atutów centrów w porównaniu z sieciami DIY.

 

Zapraszani przez ZIELEŃ TO ŻYCIE prelegenci to praktycy, którzy dzielą się swoim doświadczeniem, podają gotowe rozwiązania lub wskazówki, gdzie je znaleźć, inspirują, zachęcają do wprowadzania zmian, a podane pomysły można zaadoptować na własne potrzeby.

 

Wstęp wolny



 

 

DO GÓRY