Flower Expo

Horti Flower Show

Seminarium
Potencjał ogrodnictwa miejskiego
- jak zaspokoić potrzeby dzisiejszych konsumentów? 

6 września (czwartek), godz. 11.00-14.30, sala C

 

REJESTRACJA INTERNETOWA ZAKOŃCZONA

W PRZYPADKU ZAINTERESOWANIA UCZESTNICTWEM
     PROSZĘ O KONTAKT W BIURZE ORGANIZATORA
                          W DNIU WYDARZENIA

 

1100-1115 Otwarcie seminarium
   
 1115-1135 Konsument XXI wieku – nabywca roślin
  Jarosław Olewicz wydawca magazynu Biznes Ogrodniczy
   
 1135-1155 Byliny w nowej odsłonie – mały luksus dla każdego
  Mariusz Federowicz, menadżer ds. produktu w firmie Florensis
  Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną zaskakujące byliny dla wygodnych i wymagających konsumentów, takie jak szałwie z grupy Marvel i Mysty czy lawendę Spear Blue.
  Czy tradycyjny podział na rośliny wieloletnie i jednoroczne jest istotny dla dzisiejszych konsumentów? Jak zaskoczyć ich niekonwencjonalnymi rozwiązaniami?
  Nowe pokolenie kupujących kwiaty oczekuje prostych, ale niestandardowych rozwiązań. Sposób prezentacji roślin i ich atrakcyjny wygląd w miejscu sprzedaży pobudza ich do zakupów pod wpływem impulsu. Po posadzeniu na tarasie, balkonie czy w pojemniku na parapecie oczekują maksymalnej dekoracyjności przy minimalnym nakładzie pracy. Wielu zmienia rośliny, kiedy tylko stają się mniej atrakcyjne.
   
1155-1215 Róże – współczesne oblicze królowej kwiatów  
  Anna Osiecka z firmy Haubitz
  Miejska, współczesna odsłona róż to nie tylko tradycyjne różane kwietniki. Klienci kochają róże i stale szukają pięknych i niezawodnych.  O walorach róż – nie tylko dekoracyjnych, o tym jakie róże warto polecać do miejsc, w których chcą je widzieć klienci – na balkonach, tarasach, ogródkach restauracyjnych, reprezentacyjnych rabatach, parkach i miejskich ogrodach opowie Anna osiecka.
   
1215-1240 Przerwa
   
1240-1300 Ekscytujące rośliny proste w obsłudze.
  Paweł Marcinkowski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Plantpol
  Opowiemy o ekscytujących roślinach, których pielęgnacja to proste zadanie. Podoła jej nawet najmniej doświadczony amator kwiatów. Podpowiemy jak można przełamywać stereotypy zakupowe. Zainspirujemy do wprowadzania nowych wyróżniających produktów skierowanych do klientów dopiero zaczynających swoją przygodę z roślinami.
  Runway Bride │Combo – od lata do zimy │Vertigo│Vista │Sunpatiens │Sundaville
   
1300-1320 Calliope – pelargonia z dużym potencjałem
  Bartłomiej Pierzchalski, Syngenta
  Pelargonia postrzegana jest jako roślina niezawodna, ale zarazem bardzo tradycyjna. Pelargonia postrzegana jest jako roślina niezawodna, ale zarazem bardzo tradycyjna. A czy można sprawić, że właśnie pelargonia będzie tą rośliną, która zachwyci i urzeknie na nowo? My wierzymy, że tak!
   
1320-1340 Trawy ozdobne i turzyce - niezastąpiony element ogrodów w mieście
  Tomasz Michalik, Vitroflora
  Prezentacja  popularnych i modnych roślin z rodziny traw i turzyc, w których znaleźć można  gatunki i odmiany bardzo odporne na ekstremalne warunki uprawy w warunkach miejskich. Bardzo atrakcyjne w czasie wzrostu wegetacyjnego oraz kwitnienia, jak również w pozostałych okresach dzięki innym walorom dekoracyjnym. Ich strukturotwórczy charakter sprawia są niezastąpionym składnikiem wszystkich kompozycji, także mieszanych z innymi roślinami, zwłaszcza z bylinami.
   
 1340-1400 Smaki z balkonowej grządki – jak być gotowym na nowy trend uprawiania warzyw, ziół i owoców na tarasach i balkonach?
  Sebastian Gałązka – manager w firmie Volmary
  O polecanych odmianach warzyw – także szczepionych, ziół i owocowych krzewów do amatorskiej uprawy w pojemnikach  i ciekawostkach wzbudzających zainteresowanie klientów opowie Sebastian Gałązka.
   
 1400-1415 Ekspozycja roślin i komunikacja kluczem do zwiększenia sprzedaży
  Jarosław Olewicz wydawca magazynu Biznes Ogrodniczy
  Jak mówić o atutach roślin i korzyściach, jakie niosą? Jak prezentować rośliny, by zyskać zainteresowanie i zwiększyć sprzedaż?
   
 1415-1430 Dyskusja 
   


 

 

Organizatorzy:                              
horti flower show     ztz                
Patronat medialny:                    
bo1    10 podoslonami medialny    5 roslinyozdobne prasowy            
Uczestnicy                    
 florensis    haubitz    plantpol   syngenta    vitroflora    volmary 

 

 

 

DO GÓRY